Pagina's

29 maart 2014

Lentekriebels

De eerste lentekriebels zijn een feit!
Een zacht briesje, een stralende zon en...kakelvers gepiep in huis. Deze middag mocht ik bij de kweker drie kuikentjes halen om maandag mee te nemen naar de klas, benieuwd naar de kleuters hun reactie. Maar eerst een weekend op logement bij mij. De kuikens zijn precies geen fan van Obama, zie foto hieronder.
Best wel schattig en leuk, alleen kan dat constante gepiep wel gaan tegensteken, maar als we de radio wat harder zetten valt dat best wel mee! :)

Met die fleurige zon was het uiteraard rokjestijd vandaag en dan nog een zelfgemaakt A-lijn rokje. Eén van mijn eerste naaiprojectjes, ongeveer een jaar geleden en ik ben er nog steeds trots op, ondanks de beginnersfoutjes die erin slopen.

Vorige week kreeg ik de vraag om twee topjes te bedrukken voor de verjaardag van de vrouw van een DJ met daarop iets à la 'I love the dj', hieronder het resultaat.

Het kleedje 'Robe Belladone' is intussen nog steeds in de maak, ik was verwonderd vanmorgen dat er nog niets was misgelopen, maar ik had beter gezwegen! Een half uurtje later heb ik goed gevloekt op de hals...ik wou die graag hertekenen naar een V-hals, maar dat verloopt niet helemaal vlekkeloos. Als dat maar goed komt!

Geniet nog van het zonnetje!
Liefs,
NiNi


 De logés voor dit weekend! Ik dacht ze wat cultuur en actualiteit bij te brengen, maar ze staan er niet echt voor open...
Het A-lijn rokje in zachtgele katoen kersjes, achteraan afgewerkt met een blinde rits.
De topjes voor de DJ-vrouw.


1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor een Liebster award. Meer info op mijn blog ;) http://loesjeluz.blogspot.be/2014/04/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie na...