Pagina's

19 april 2014

Nominatie Liebster Blog-Award

Deze week kreeg ik van Loesje Luz een Liebster Award-nominatie! Dank je wel! Neem zeker eens een kijkje op de blog van Loesje Luz!



Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat het juist was, gelukkig is er internet! Het is dus een soort van kettingnominatie om minder bekende blogs wat meer bekendheid te bezorgen.
De voorwaarde om genomineerd te kunnen worden is dat je minder dan 200 volgers hebt op Bloglovin.
Ik was zelf eigenlijk geen gebruiker van Bloglovin, maar eigenlijk is het wel handig om nieuwe blogs te ontdekken of om je blogs op een overzichtelijke manier te volgen. Je kan mijn blog er ook op terugvinden, waar wacht je nog op? :)

Maar goed, niets voor niets! Om de nominatie te voltooien zijn er enkele 'opdrachten. Je moet vragen oplossen die de persoon die je nomineerde heeft opgesteld, 11 random facts over jezelf vertellen, zelf ook 5 blogs nomineren en een vragenlijst opstellen voor hen. Om die 5 blogs op de hoogte te brengen moet ik een link van deze post op hun blog posten. Aan de slag!

De vragen van Loesje Luz:
1. Hoe ben je op je blognaam gekomen?
Zoals je op mijn blog kan lezen in de categorie 'over mij' is het een bijnaam die ik al van jongs af meedraag. Als beginnende babbelaar (intussen loopt het babbelen héél vlot!) had ik moeite om mijn naam uit te spreken, ik maakte er dan maar Nini van en bijgevolg werd ik zo genoemd door familieleden, de traditie wordt nog steeds in stand gehouden!
2.Waarom ben je beginnen bloggen?
Ik hou me graag creatief bezig (of prutsen zoals ik het soms noem) en op een avond kwam ik plots op het idee om een blog te beginnen en mijn impulsieve ik heeft er dan ook meteen werk van gemaakt! Twijfelen is nergens goed voor! :)
3. Wat doe je het liefst?
Ik ga het houden bij de 'simpele' en dagdagelijkse dingen: zingen, lachen, babbelen, onder de mensen komen, mensen blij maken, ...
4. Hoe lang naai / flock / maak je juwelen?
Juwelen maken is intussen anderhalf jaar. Op een mooie zomerdag zat ik met een vriendin (Ellen) te genieten van de zon, een glaasje wijn en een hoopje gezelligheid. We kregen allebei zin om te knutselen, iets te maken. Dan zijn Ellen en ik in de auto gesprongen en naar een knutselwinkel gereden, enkele materialen gekocht om juweeltjes te maken en het prutsen kon beginnen!
Naaien doe ik nog maar een jaartje, een vriendin (Céline) vroeg me mee om naar een gratis naai-initiatie te gaan ter gelegenheid van de opening van een nieuw naai-atelier. Het beviel me enorm, dus besloot ik me in te schrijven en zo werd ik de allereerste klant in het naai-atelier van Caroline Delaere!
Flocken ben ik denk ik ook ongeveer een jaar geleden beginnen doen, ik had iets leuk gezien op pinterest en wou wel eens weten hoe je dat zelf kon maken, zo leerde ik het flocken kennen. Je kan er zoveel leuke dingen mee maken en er is nog zoveel te ontdekken...
5. Welke webshop kan je iedereen aanraden?
Oei, dat is wel een hele moeilijke! Ik heb eigenlijk geen vaste webshop waar ik gek van ben...

De 11 feiten over mezelf:
1. Ik ben 1m60,5 'groot' (ja, dat halfje is van groot belang!).
2. Ik ben kleuterleidster.
3. Vrienden zijn onmisbaar in mijn leven.
4. Ik hou niet van roze!!!
5. Ik hou van organiseren en plannen.
6. Ik heb uitdagingen nodig/dingen waar ik mijn tanden in kan zetten!
7. Ik kan er niet tegen als ik niet weet hoe mensen over mij denken. Ik weet graag waar ik sta.
8. Ik krijg kippenvel als mensen hun vingers kraken in mijn bijzijn.
9. Ik eet héél graag pasta, mmm! In mijn vorig leven was ik misschien een Italiaanse, zijn dat ook geen kleine mensen? ;)
10. Ik kook niet graag, zeker niet voor mij alleen. Ik doe het ook vaak niet...
11. Misschien klinkt het heel cliché, maar ik haal veel voldoening en blijdschap uit mijn omgeving. Als ik de mensen die ik graag zie blij kan maken of kan helpen dan maakt me dat ook heel blij. Zoals het geven van een cadeau misschien nog dat tikkeltje leuker is dan het krijgen van eentje! Elk jaar ben ik dus ook van de partij als het complimentjesdag is en zorg ik ervoor dat enkele belangrijke mensen in mijn leven een persoonlijk complimentje mogen ontvangen.

De 5 blogs die ik nomineer zijn:
Caroline Delaere - Ze heeft me leren naaien en heeft een fantastische blog die me inspireert. Toffe madam!
Inge Snuffel - Ze maakt toffe dingen en deelt al haar patronen. Het uiltje was één van m'n eerste naaiprojecten.
Plutomeisje - Een leuke blog met tutorials.
Les Mademoiselles - Maken hele mooie dingen.
Eloleo - Simpelweg omdat het zowat de eerste blog is waarmee ik in aanraking kwam.

Mijn vragen voor deze bloggers:
1. Op welk DIY-project ben je het meest trots?
2. Welk eenvoudig patroon voor een rok of kleed kan je me het meest aanraden?
3. Welk land staat bovenaan je reisverlanglijstje en waarom?
4. Wat zijn - behalve het bloggen/creatief bezig zijn - andere hobby's van je?
5. Welke is je favoriete film?
6. Wat zou je graag cadeau krijgen?
7. Welke gedachte kan er een glimlach op je gezicht toveren?
8. Wat is volgens jou je mooiste karaktereigenschap?
9. Welke 3 zaken staan bovenaan jouw Bucket List? (M.a.w. wat wil je zéker nog doen in je leven?)
10. Wanneer en waarmee heb je jezelf de laatste keer verbaasd?

Zo, ik ben alvast benieuwd naar de antwoorden van de andere bloggers!
Tot snel!

Liefs,
NiNi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na...