Pagina's

23 augustus 2015

Ella

Heuglijk nieuws! Op 21 juli werd Dries, een vriend van me, de trotse papa van zijn eerste spruit!

Hij had me gevraagd of ik een geboortebord kon maken om in hun tuin te zetten na de geboorte en om de doosjes met doopsuiker te bedrukken. Ik kreeg dus al heel vroeg de primeur dat ze Ella zou heten!

Het idee van het geboortebord had hij ergens op internet gevonden, de afmetingen zijn dezelfde van een echt verkeersbord. Hij zorgde voor het bord en ik ging met vinyl aan de slag. Na maanden wachten mag het aan de wereld getoond worden!
Het geboortebord staat nu in hun voortuin te pronken!

De doosjes van het doopsuiker heb ik zelf niet gemaakt, het sterretje stond er ook al op, enkel de naam 'Ella' heb ik erbij gezet.

Vorige week ging ik op babybezoek...

...uiteraard kan je dan niet met lege handen toekomen, dus ik maakte haar een koffertje om haar knuffeltje en tutje in te steken als ze naar de crèche gaat.

Tot later, lieve Ella! En nogmaals een dikke proficiat aan de ouders!

Liefs,
NiNi

2 opmerkingen:

  1. Het geboortebord is heel leuk gedaan en het koffertje zullen ze goed kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie na...